Direktlänk till inlägg 1 mars 2014

BABYNEST

Av Emelie Frisk - 1 mars 2014 12:15


Har köpt ett BABYNEST åt den lille ifrån Tradera.
En väldigt duktig sömmerska,
jag hade då INTE klarat av det! :)

 

Super fin tycker jag den var.
Fick betala ungefär femhundra-lappen för den,
eller ja, hade faktiskt turen att mamma betalade den!

Tack så mycket mamma!

Nu har vi inte så mycket kvar att handla inför den lilles ankomst,

spjälsängsskydd & lite spjälsängslakan.
& kanske köpa ett litet fråd av blöjor, nappflaskor & såna ''hygien/äta'' saker..
SÅ SKÖNT ATT HA TYP ALLT KLART! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Frisk - 23 mars 2014 10:21

Äntligen är vi nu på sluttampen med Sagas rum,tänk vad det tar att renovera i gamla hus.Ingenting, absolut ingenting är rakt, allt är snett & vint & man måste verkligen göra om allt från grunden. För att man ska få ett bra resultat iallafall..Men NU ...

Av Emelie Frisk - 7 mars 2014 14:45

Har försökt börjat lite smått med planeringen av Eriks rum också.Vi kommer påbörja renoveringen av hans rum direkt efter vi är klar med Sagas, förhoppningsvis iallafall!Och eftersom jag gillar att ligga steget före, så vill jag gärna komma någonvar...

Av Emelie Frisk - 7 mars 2014 10:47

Pjuuuuh, vad tung jag börjar känna mig. Har inte gått upp mycket alls under den här graviditeten, endast 3-4kg hitills.Dock känner jag mig tung & i vägen hela tiden.Tänk er ungefär som när man känner sig väldigt uppsvälld, & dessutom kanske förstop...

Av Emelie Frisk - 6 mars 2014 23:05

Här hemma handlar allt just nu om renovering, i stort sett så.Både jag & Patrik är ju hemma om dagarna just nu,men även om vi skulle kunna hitta på mycket så blir det inte så riktigt.. Vi lämnar ju barnen vid 8,30 på dagis,sen åker vi antingen hem & ...

Av Emelie Frisk - 4 mars 2014 21:47


Dagarna är full-späckad av vanliga hushållssysslor & just nu renovering.Timmarna räcker inte till & verkligen inte min energi heller.Ska dock inte ta åt mig någon ära av renoveringen, då jag mest sitter på en pall och tittar på när jag är där inne....

Presentation


Vi bor i ett ljuvligt Vitt hus i Arbrå, Hälsingland. Huset är ifrån 1860, och är det 3e huset som byggdes här på orten. Jag älskar inredning och speciellt i lantlig stil men med lite moderna inslag också! Kommer skriva och lägga upp foton mycket om renove

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards