Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Emelie Frisk - 23 mars 2014 10:21


Äntligen är vi nu på sluttampen med Sagas rum,
tänk vad det tar att renovera i gamla hus.
Ingenting, absolut ingenting är rakt,
allt är snett & vint & man måste verkligen göra om allt från grunden.
För att man ska få ett bra resultat iallafall..

Men NU äntligen så är det snart klart!
Förhoppningarna är att vi kanske blir klar med rummet idag eller imorgon,

och att vår lilla prinsessa kan få flytta in sen..
Som hon längtar!

Lovar att jag ska bjuda på bilder på hennes fina rum då!
Eller kanske en video?
Vi får se vad jag lyckas med! ^^.

Annars händer inte så mycket här hemma just nu..
Jag kan inte göra speciellt mycket då jag har fruktansvärd foglossning!
Jag håller mig gärna hemma & vill knappt lämna gården känns det som,
går jag tillräckligt mycket en dag,
då är jag sängliggandes sen på e.m/kvällen :/
Förbannade fogar!

Men nu är det ca. 1 månad kvar bara (BF 25/4),
så gäller helt enkelt bara att stå ut..
Går inte riktigt i ''väntans tider'' heller,
känns fortfarande ganska långt ifrån..
Men har nu börjat blivit lite nervös inför förlossningen iallafall!
Försöker också hålla igång i den mån det går,
plantera blommor, städa, taptesera, måla tak osv. osv.

& förhoppningsvis behöver jag INTE gå över tiden iallafall..
DET VILL JAG INTE :/

Ska också försöka bli duktigare på att uppdatera här,
har legat på latsidan riktigt nu i 2v drygt.. SRY!

Nä nu ska jag gå upp och latexfoga det sista i Sagas rum,
ev. också måla klart fönstrena.
För i e.m kommer förhoppningsvis elektrikern & gör klart det sista!
SEN SÅ..!

//Emelie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi bor i ett ljuvligt Vitt hus i Arbrå, Hälsingland. Huset är ifrån 1860, och är det 3e huset som byggdes här på orten. Jag älskar inredning och speciellt i lantlig stil men med lite moderna inslag också! Kommer skriva och lägga upp foton mycket om renove

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards